Facility Manager Assistant

Jun 5 - 30

Är du en flexibel och självgående person på jakt efter ett omväxlande jobb där du förväntas ta stort eget ansvar i en utvecklande miljö? Då kan vi ha jobbet för dig!

Som Facility Manager Assistant på Cambio ansvarar du för planering och underhåll av kontoret i Linköping. Du arbetar tillsammans med våra chefer för att erbjuda den bästa arbetsmiljön för alla anställda. Ditt uppdrag innebär både strategisk planering och utformning av lokaler, och ansvar för planering av det operativa arbetet kring drift- och underhåll.

Vi tror att du är en prestigelös, engagerad och positiv person som drivs av att ge hög service. Du trivs med blandade arbetsuppgifter i ett jobb där den ena dagen inte är den andra lik. Tjänsten kräver att du arbetar självständigt, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras.

Tidigare har du förmodligen arbetat i liknande roller och har erfarenhet av upphandling- och förhandling av tjänster, om- och nybyggnationer. Du projektleder interna projekt för våra lokaler och rapporterar till Site Manager Linköping.

Är du redo att fånga möjligheten att arbeta med engagerade medarbetare på ett växande företag i en spännande bransch?

Placeringsort: Linköping
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning.
Sista ansökningsdatum: 2018-06-30

Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift.
B-körkort erfordras

Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Klicka här för att söka tjänsten