Bootcamp: Digital Marknadsföring

Jan 28 - 29 2020
09:00-17:00

Science Park Mjärdevi i samarbete med Qlok har satt ihop denna spännande bootcamp speciellt anpassad för bolagen i Science parken (men alla är naturligtvis välkomna).

Vill du

✔ Hålla dig à jour inom det digitala
✔ Få teamet att gå i takt åt samma håll
✔ Få professionell support & uppdaterad kunskap utifrån
✔ Ta vara på de kunskaper som redan finns inhouse
✔ Få jobbet gjort

Är detta din önskelista?

Ta med kollegorna och delta i två dagars bootcamp, där vi blandar teoretisk kunskap med praktiska, givande och roliga övningar.

Det här är Bootcamp Mjärdevi


På vår bootcamp deltar du själv eller ihop med dina kollegor. Idén är att ni som team redan under bootcampen ska producera mycket tillsammans och samtidigt utveckla er digitala kommunikation. Så ju fler ni är, desto bättre!

Även du som saknar kommunikatörskollegor (eller inte fick med dig de du har) är varmt välkommen, det finns fler i din situation.

Utöver kollegor träffar du som deltagare personer från andra företag i parken. På så sätt får du bredda ditt nätverk, vidga dina vyer och möjlighet att lära av andra.

Upplägget i korthet


  • Bootcampen pågår i två intensiva dagar.
  • Arbetet varvas med inspirerande föreläsningar och erfarenhetsutbyte i större grupp.
  • Det finns plats för maximalt 30 deltagare, först till kvarn!
  • Våra experter finns med under hela Bootcampen för att dela med sig av sina kunskaper och erfarenheter, och coacha er framåt i arbetet.
  • Qlok och Mjärdevi står för workshopmaterial, obegränsat med kaffe, frukt, en del sött och en stimulerande miljö i parken.

Om oss som leder bootcampen


Vi på Qlok är kommunikationsexperter och lärare, och vi brinner för att verksamheter själva ska bli bättre på det de gör. Vi är inte så nischade som konsultbyråer tenderar att vara, och har tillsammans en mycket bred kompetens. Det gäller allt från kommunikation i sociala medier till digitalisering, e-learning och affärsutveckling.

Pris


7 500 SEK per deltagare exkl. moms. Är ni två eller fler från samma organisation är priset 5 000 SEK per deltagare. (D.v.s. två deltagare: 10 000 kronor, tre deltagare: 15 000 och så vidare).

 

Bootcamp-ledare

Josefine Hellroth Larsson arbetar med utbildning i digital kommunikation och marknadsföring på Qlok. Hon producerar också e-learning åt organisationer och företag.

Tobias Landén är VD på Qlok och har arbetat inom webb och kommunikation i över 15 år. Han är expert på statistik, analys och strategiskt tänkande kring verksamhetsnytta och uppföljning.

Sofia Stenfeldt arbetar framförallt som utbildare på yrkeshögskolor i marknadsföring och digital kommunikation. Hon är projektledare och har många års erfarenhet av strategiskt och operativt kommunikationsarbete.